دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

چشم

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۱۰ ق.ظ

 

چشم رضا و مرحمت بر همه باز می‌کنی! 

چون ک به ما می‌رسد، این همه ناز می‌کنی؟ 

 

پ.ن: شاید شال بیشتر حکم تامین‌کننده گرما داشته باشد. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۷
امیر.ن

نظرات (۴)

مٌفتَعِلٌن مَفاعِلٌن مُفتَعِلٌن مَفاعِلٌن

خواستم فقط وزنش زو بنویسم چون شعر زیبا بود.

پاسخ:
بذارید بخاطر این تسلطتون موج موج تحسین رو روانه کنم. :)‌

ممنون.من عاشق اوزان عروضی هستم.

پاسخ:
شاگرد نمی پذیرید؟‌ =) 
ولی جدی چطور میشه یادگرفت‌شون؟ 

اختیار دارید.نمیدونم.من سماعی از استاد مدرسه یاد گرفتم.

۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۳۸ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

این همه چشم :))

یاد این شعر افتادم:

 

چو چشمت هرگزم چشمی به چشمم در نمی‌آید

به چشمانت که چشمم را بجز چشمت نمی‌باید

چو چشمت چشم آن دارد که ریزد خون چشم من

اگر چشمت به چشمانم زند چشمی بیاساید

هر آن چشمی که می‌بیند به غیر چشم او چشمی

چو چشمش چشم تو بیند ز چشمش چشمه بگشاید

به سوی چشم من چشمی، بکن ای نور چشم من

که تا چشمم ز چشمانت به چشمانی بیاساید

به وعده چشم تو گفته که چشمم را به چشم آرد

به چشمت هم شتابی کن که چشمم چشم می‌باید

چه دانی حال چشم من چو چشمت نیست در چشمم

که چشمم در غم چشمت چه خون از چشم پالاید

اگر چشمت به چشم آرد به چشم خویش سلمان را

خوشا چشمی که پیش چشم تو جانا به چشم آید

پاسخ:
دیگه شور مسخره‌شو در اورده =)) 
موج موج تشکرات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی