دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

او ... ! ضعف ... !

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۱ ب.ظ
بال ... ! وقتی گوشیو ورداشتم اسمشو دیدم بال در آوردم مرضی ست فراگیر که تو همیشه حس می کنی اس ام اسی تشریف فرما شده و تو صدایی نشنیده ای ، به همین سبب آن را برداشته ، دکمه ی قفل کوچک کنارش را زده و چشم می دوزی به صفحه ... ! ما نیز مثل دیوانگان با این که این گوشی همیشه کنارمان است روزی یکصد و خورده ای بار این کار را تکرار می کنیم و عجیب آنکه خسته نمی شویم ! امروز هم مثل هر روز این کار انجام شد ... یه لحظه گفتم Ja  ه بابا بعد چشمامو بستم باز کردم دیدم نه واقعا Ra  ه نوشته : دلم برات خیلی تنگ شده امیر L   یه لحظه گفتم منو میگه ؟! نمی دونستم بخندم ؟! گریه کنم ؟! بعد 4 ساعت از این اتاق خارج شدم ... ! می خندیدم بلا نسبت دیوانگان ...  ! عماد برگشت گفت چیه ؟! خوشحالی ؟! گفتم یه سوال سخت حل شد ! خندیدن جرمه ؟!     من و بگو که بال در اورده بودم ... ! کسی نیود بعد اون خنده یه دست اشک شوقم می ریختم ... ! یه ربع فقط طول کشید از هنگ بیام بیرون جوابشو بدم ! جالب بود برام ... ! جالبیش اینجا بود که همین امروز صبح ساعت 4 تا 6 ، خواب دیدم توسلی !! تولد گرفته تو یه باغ ... ! همه بودن آقا نیززز تشریف داشت ... ! بعد یه مدت کوتاه نمی دونم چی شد که آقا غیبش زد و من در به در به دنبالش می گشتم ... ! الان دارم فک می کنم می بینم چه قدر ما انسان ها ضعیفیم ... ! ما نگم ، من ضعیفم . جز ضعف از بُعد حیوانیت به قول شهید مطهری و آی نغمه از نظر روحیه هم خیلی از ما ها من جمله من رو خودمون کار نکردیم ،  زیر بنا سست و بی پایه س ... ! این که من با یه اس ام اس خوشحال بشم به چی ربط داره ؟! در درجه ی اول اون شخص ! متن اون ! و نهایتا چی ؟! کدومش می مونه ؟! حالت دیگه ای هم داره ! فک کن به تو خبر مرگ یه نفر و بدن ! مطمئنا ما از روی غریزه هم که شده از مرگ می ترسیمو ناراحت می شیم  ولی چی می شه که یه سری آدم پیدا می شن و نمی ترسن ؟! ( لفظ ترس اینجا یه جوریه از نظر من و هرچی فک می کنم کلمه ی بهتری پیدا نمیشه ).  یه سری آدم پیدا می شن که تعلقات کمی دارند ... ! آری سخت به دست هم نوعان خود تکان می خورند و تنها خنده و گریه شان برای یکیست ! شهید مطهری کتابی دارد به نام انسان کامل  ادامه ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۷
امیر.ن