دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

آقای الف.میم و الف.ب

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ
شاید باورتان یا باورت نشود که یکی از قسمت های آی داوودی یادم نمی رود : به نوعی برای تابستان برنامه بریزید که تحت فشار باشید .همین حرفشان برای همه ی ما کافیست . و این خالق شوقی در من است که این همه وقت را هدر ندهم ! نمی دنستم ، اما حالا این قانون که هنگامی که داغی هیچ نمی فهمی را درک می کنم . هر چه از سحر تا شام می بینم مرا یاد سال محصلی گذشته می اندازد . یک نمونه اش همین هدر ندادن وقت است . یادم از کلاس دینی افتاد که آی نغمه سر همون 10 درس اول یک جمله از امام خمینی گفت . تا اون موقع جایی نخونده بودم ولی بعد از اون روز خیلی جاها دیدم و شنیدم . امام می گوید ما مامور به نتیجه نیستیم و مامور به وظیفه ایم . آی کجایی که بحث با تومرا وادار به تایید ات می کند ؛ صد البته که اگر به نتیجه ی کارمان هم التفاتی کنیم برایمان چندین برابر سود دارد اما گاهی اوقات نمی شود جانم ! گاهی اوقات تو در برنامه چندین و چند ساله ی رییس خانواده قرار می گیری و این لطف الهی ست از دیدگاه من . خواستار آنم معلمی چون یا تصادفا شبیه  آی شهرستانی ! پیدا کنم و کمی در مورد این که جغرافیا چه ملقمه ای در اجتماع درست کرده بحث کنم . دوری در تاریخ کاربردی و دوری هم در اجتماعی کاربردی و روان شناسی بزنم به همراهشان تا باز هم برسم به این که هیچی به هیچی . آخر معبودا ایم چه رسمی است . ما یا بهتر بگویم من و دوستانم در این بالای شهر چه می خواهیم و چه می کنیم در 24 ساعت عمر  و آن هم سن و سالان ما کمی پایین تر از ما ، در ان جا که می گویند پایین پایین شهر ، چه می خواهند و روز شب را چگونه می گذرانند . باشد که رسم باشد ... ! باشد که بیش از این فکرتان را مخشوش نکنم ... ! باشد ...  !معنی و مفهوم انجماد رو وقتی می فهمم که واقعا آدم یخ بزنه ... ! آره از این جور یخ ها :(( : Sakhteee  ... Zaman sakhtiii darreeee ... Hamash daram mikhandam , be room nemiaram , hanash rikhte toom , ba 2 3 shab geryam hal nashod   Man vaghT tanham , enghad fk mikonam ke narahat misham ... Vali too madrese addiyo khandoon !این جوریم باشی که مثل این دوستمون نیستی ، هیچ وقت به جایی نمی رسی که بزاری کف دستت بگی من مهم نیستم یه ذره به حرفام گوش کن ... ! ما اینجوری نیستیم . اینجوریم رفتار نمی کنیم ! حسودیم میشه بهش ...  ! تو محدودیت بوده ... ! ستاره شده ... ! خدایا می گم تبعیض می گی نه می گم کمکش کن می گی نه ... ! و من یخ می زنم ...  !یه آیه ای 2 3 روز پیش دیدم ... !مث الانم شدم ... ! :(( پیداش نمی کنم ... ! به جای اون : سوره مومنون ، ده آیه ی اول :http://www.aviny.com/quran/almizan/jeld-15/mizan-01.aspx
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۸
امیر.ن