دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

علی !

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ب.ظ
بمون ، دلم فقط به بودنت خوشه ! با کلی ذوق و شوق امدم که تعریف کنم کلی که مرا ... ! باشد که کمی درک کنم ... ! باشد که کمی بفهمم... ! حرفتان شکیل ... ! خدایا تو را دارم ... ! تو دیگر سن و جا نداری ... ! تو دیگر نزدیکی دوری نداری که ... ! خیلی کاری به این فیلم ه ندارم ولی از توی هفته ی شهدا تو ذهنم بود که که مثل اون شهید که اسمش هم باشد پیش خودم  کمتر بخوابم ، 4 ساعت ، کمتر بخورم ! اری دنبال اینم که زجر بکشم ...  شاید در بیایم از این کوچک مکان که نامش را گمارده اند جسم . شاید بی تفاوت باشی نسبت به این جملاتم ولی اگر درک می کنی کامل که چه می گویم بسم الله . دلم می خواهد جلو تر روم . تلاتم .......... اری مثل همیشه می دانم دارم با خودم می جنگم و باز هم ادامه می دهم .............. خدایا تو خودت تمامی تو خودت کمالی تو خودت غنایی . خب کمکم کن قدم بردارم به جا این که فرو برم . این جا همه در لجن زارند ! گاه یکی دستم را می گیرد و گاه یکی همچون گفتهی ایشان بر سرم می زند ............... می دان امیدم به بنده ی تو مثل امیدم به خودت تو نمی شود هرگز .......... بار ها و بار ها لمس کرده ام تورا ........... اما باز هم دل سیاهم راه نمی آید باز هم به همان چرک های خودت دلبسته ام ... ! و تنها تو را یاری کننده می دانم ... ! نماز ... ! معنی می دهد ... ! تک تک ایه هایشکلمات و لفظ هایش  حرف های خدایی اند ... حس می کنیدشان !؟ وای ... وای بر من خواننده ... وقتی می گویی نمازی که از سقف اتاق بالاتر نمی رود ... وقتی می گویی فکر های بین نماز ... ! وقتی می گویی فاطی کردن رکعت سه و چهار ... ! وای بر من ... که با خواندن این ها تکان می خورم ... ! امشب شب خاکستری ای بود ... ! سفید داشت ...  ! مشکی هم ... ! دوس ندارم امیر باشم ... ! خدایا منو عوض کن .... ! این همه بدی رو کجای صورتم قائم کنم ! من امیر نمی خواهم باشم پ.ن : می کشید مرا براحتی همین وابستگی ام به شما ! به راحتی همین ناراحت کردن هایم ! ببینمتان نیز خحالت می کشم ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
امیر.ن

نظرات (۱)

برای برنامه ی تابستانت مدرسه هم می آی؟خواهش می کنم جواب بده.
پاسخ:
اره خو !