دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

تشکر خدا ... !

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۴ ب.ظ
خدایا امدم تشکر ... ! همین و بس ... ! دستت در د نکنه که هر سال یکیو ور می داری میزاری جای دیگه ... ! دستت درد نکنه که جواب مو این جوری میدی آدم های بعدی کین ؟!ها :((شنبه ی همین هفته بود ، اول تیر 92 . حس عجیبی داشتم نسبت به او ، آن هم بخاطر این بود که فهمیده بودم متفاوت است رفتارش . ناراحت بود ، ناراحت درونی ، نااراحتی که از داخل او را خراب کرده بود . در همان جمع شان ساکت بود ، حرفی نمی زد و  بر عکس همیشه خیلی زود امتحان را داد . پشت گوش انداختم و سپردمش به همان اهل . ا.م.ش این هارا حس می کند و تا جایی که من می دانم بیگیری شان می کند . این که من زود رفتم باشد برای تو ، دلیلش تو بودی ... 3 روز بعد آبی پاکی را خودش اقدام کرد ... آتش گرفتم ... چون درختی خشکیده . عصر همان روز حرفش شد ... بعد از یک ربع کش مکش بین من و ایشان گفتند او در این سال چه نکته ی مفیدی داشت ... من را می گویی ؟! روی این سوال فکر کرده بودم ... جوابشان را دادم ... گفتند دیگر ... کم آورده بودم ... افکارم هم می گفتند که چیز دیگری است حقیقت ... من هم تسلیم شدم که او بیشتر ضرر داشته تا سود اما مگر این است که همه خوب بوده اند و او بد ؟!  کاری به ادامه ی مکامله با ایشان نبودم اما این جا بود که دردم گرفت جمله ای گفتند که اولش این بود : در آن اکیپ و دسته ............دردی که بال می گویم درد نخوردن ناهار نیست ... درد تشنگی نیست ... درد گرفتگی عضله ی پا هم نیست ... درد م.م.م هم نیست نامش را درد وجدان می نامم . او آمد پیش من و من کم گذاشتم شاید .تو که می دیدی دارد ز دنده ی چپ بر می خیزد چرا حرفی نزدی . یعنی صاف کردن چوپ انار کار تو نبود ... یعنی در آب نمک گذشتن کار تو نبود ؟! به سان کبک سر خود را به کجا کرده ای ؟! حرفم نمی آید وقتی فکر می کنم به جواببتان ...  تـــــا وقتیـــــــــ که بود حـــال که آهنگ رفتن کرد  یــــادش کـــــردی پ.ن : چهار تا حرف داره ... اولش t و آخرش a داره ... اگه کسی بهم ش نزنه دیوونه میشی ... من و که آدم حساب نمی کنی و لی برو با یه آدم حرف بزن ... اینو بدون فقط شروع ش با توست
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۴
امیر.ن

نظرات (۱)

Pretending to be a great person !!!! Just pretending