دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

ربنا لاتزع قلوبنا

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ
ســــلام خـــــدا خوبم فقط امدم رسما تشکر کنم برای یک روز بهتر از دبروز  و ....چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است  شرم دارم که شــکایت کنم از تنــهایی تاثیر دست نوشته کجا و این حرف های پیکسل پیکسل من کجا ... جالب نوشته بودی تا یادم نرفته بگویم ، همان طور که حرف های آن موقع با الان فرق دارند تو هم با آن موقع فرق داری ...تو تغییر کرده ای که حرف هایت هم ... و من حیرانم ... چرایش باشد حضوری :( حدیث داریم که اگر از اقوام در ماه مبارک به مسافرت ، بخصوص شمال ، رفتند می بایست حداقل افطاری و برای ثواب بیشتر شام در اختیار قرار دهند ... و ما از منتظرانیم داشتم عکس کلکچال تابستونو می دیدم ... املت با طعم ذرت ... با کمال تاسف باید بگم دلم برات بععععله ...  گنجیشک کوچــــــــولــو از پشتـــــــــ شیــــــشه گفتــــــــــ:منــــــــ همیشـــــه باهاتـــــــ میمونــــــــم..و گنجیشکــــــــ تووی اتاقـــــ فقـــــط نگاشـــــــ کـــــــرد!گنجیشکـــــــ کوچـــــــولو گفتـــــــ منـــــــ واقـــــعا عاشقــــــــتم..امـــا گنجیشکــــــ تووی اتاقـــــــ بـــــاز هـــــم نگاشـــــ کــــــرد!امـــــروز دیــدم گنجیشکــــــــ کوچـــــــــولو پشتـــــــ شیــــــشه ی اتاقـــــــم یخـــــــــ زده!اونـــــــ هیچـــــــ وقتـــــــــ نفــــــهمید..گنجیشکـــــــ تووی اتاقـــــــــم..چــــــــــوبیــــــ بـــــــود!حکایتــــــــ بضی از ماهاستـــــــــ..خودمونــــــــــو نابـــــــــود می کنیم..واســـــــــه آدمایِ چوبیــــــــــ!کسایی که نــه میـــبیننمون..نـه صدامونو میـــــــشنون!شاید بفهمی چی می گم ... :(
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
امیر.ن

نظرات (۱)

اون تیکه آخرش خیلی قشنگ بود حال کردم ....
:( :((