دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

سفیدی مطلق

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ
می گی چرا من ، منم ؟! امام باقر (ع) فرمودند(نقل به مضمون): با توبه گناهان انسان پاک میشن اما با هر گناه تکه ای از مغز انسان از بین میره که با توبه برگشتنی نیست...حالا فکر کنم تقریبا توجیح بشه که من چرا اینجوریم ... من پاکم ولی چ پاکی ؟ دلم همون جایی رو می خواد ک گفته برا اسکیت خوبه ... دلم کمک می خواد ... چ از سوی تو ... چ پیمبرت ... چ امامت ... چ شهیدت ... کج نرم خدااا وقتی تو نیستینه هست های ما  چونانکه بایدند  نه باید ها ...مثل همیشه آخر حرفم  و حرف آخرم رابا بغض می خورم عمری است  لبخندهای لاغر خود را در دل ذخیره می کنم :باشد برای روز مبادا !اما  در صفحه های تقویم  روزی به نام روز مبادا نیست آن روز هر چه باشد روزی شبیه دیروز روزی شبیه فرداروزی درست مثل همین روزهای ماست  اما کسی چه می داند ؟شاید  امروز نیز روز مبادا باشد!وقتی تو نیستینه هست های ما  چونانکه بایدندنه باید ها ...هر روز بی تو  روز مباداست !"قیصر امین پور"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
امیر.ن