دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

آدم های پاک ... آدم های بدون خورده شیشه ...

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۱۳ ب.ظ
شب جالبی بود ... !به واسطه ی آن که آدم پاکی همچون ص.س را دوباره دیدم  ، منظورم از آدم پاک آدمی است که رو بازی می کند ، آدمی که هر چه دارد را می توانی به راحتی حس کنی ، آدمی که دلش پاک است ، آدمی که بودنش در کنار من باعث آرامش است ، آدمی که دوست داشتنش بسیار راحت است ، آدمی که مشکلاتش را پیش خودش نگاه میدارد تا دیگران ناراحت نشوند ، آدمی که حتی عماد هم می تواند خوب بودنش را حس کند .ع.ی ناگهان گفت ایمان ... ! دلم ریش ریش شد ... ! دلتنگش شدم ... ! کاملا ناگهانی ... ! گوشی همرام نبود وگرنه بهش زنگ میزدم ... ! موقع برگشتن  هم از سر کوچه شون رد شدم  ... ! او هم از همین آدم های پاک است ... ! نمی دانم بخاطر اون فرشته با هم هستیم یا این با هم بودن واقعیست ... اما من این پاک بودن ادم هایی مثل او را دوست دارم ... ! برایم بسیار مهم هستند مثل آن فرشته ...  ! بر خلاف آدم های پر از خورده و شیشه ... ! نمی دانم این خوب است یا بد ... ! م.ن.ج میگه هر دوی این گروه ها مهم هستند ، پاک ها نباید با خورده و شیشه شوند / آدم های با خورده شیشه را هم باید کمک کرد تا پاک شوند ... ! حرفش درست است ... ! اما من فعلا در شرایطی نیستم که بتوانم نا پاک ها را هم پاک کنم ... ! حرف دیگری ندارم ... خدایا این گونه آدم ها را زیاد کن ... چه برای من چه برای دیگران ... ! خدایا ممنون برای امشب ... !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۱
امیر.ن