دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

بی لیاقت

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ
امروز چندم ؟!23 ام ...با امروز چند روز داریم تا عید ؟! 7 روز و به عبارت الاخری یه هفته !اینم شاعر ما .. و یه هفته مونده به عید  یه عمری رو لبهام پر از خنده بودتا کی باید این نقش رو تمرین کنم...یا هر ساله تحویل بگم پیشمیتا کی باید این فکرو تلقین کنم...دارم درد و دل می کنم گوش کنچقدر حرف دارم که خالی بشم...چه حرفایی رو توو خودم ریختمببین از نبوده تو چی می کشم...میگن سایه ی من شبیهِ توعهآره تکیه گاهم همین سایه بود...ولی از همون بچگی درد مننگاهای سنگینِ همسایه بود....تهِ هر زمستون یه هفته به عیدیه چیزی توو این سینه چنگ میزنه...شاید ترکشایی که سهم تو شدیکیشون هنوز کنج ذهنِ منه....توو این سال هایی که بی تو گذشتهمش با خودم از تو حرف میزنم...من از آخرین لمسِ آغوشِ توهنوز بوی باروت میده تنم...شاید یادمون نیست اون موقهاتوی خونه موندن که کاری نبود....یا رقصت میونِ یه میدونِ مینواسه عکسای یادگاری نبود...یه مشت گل میارم سر خاکِ توکه تو حس کنی دنیا توو مشتمه....دوباره به خوابم بیا حس کنموجودت هنوز مثلِ کوه پشتمه...مثه بچه ها هی زمین خوردم ورو پاهای خستم بلند می شدم....کی مردونگی رو بهم یاد دادکه از بچگی مرد بار اومدم....من از بچگی مرد بار اومدمهفته شهدا گذشت و من هنوزم نرسیدم به چیزی که می خوام ... لیاقت  ندارم گویا ...مادرهای شهدا رو میدیدم ... حتی برای صندلی گذاشتنی هم برایشان کلی تشکر می کنند ..و مهربانی یا فاطمه شما که دیگر ... حرف هایم را می خورم خودتان هوایای دلهای مان را داشته باشید پ.ن : عید امسال رو کلا ندیده می گیریم ... اخرین چهارشنبه اش که هیچ ... پ.ن 2 : دانلود اهنگ "یه هفته به عید" محسن یگانه
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
امیر.ن