دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

عنوان نداره ... !

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ
چند تا موضوع برای ضایع شدن ...داشتم حرف می زدم ... می خواستم بگم قابلیت نمی تونستم بگم ... یادم نمی امد ... گفتم (Ability ) آرشی مخسرم کرد ... نمی دونم چرا این جوری شد ... داره هی زیاد میشه این مشکل ... خدایا گفتیم زبان مون خوب شه ولی نه در این حد که زبان مادری فراموش بشه ...گوشی ندارم... آبرو و زیرم می ره ... چ پیش دوستان چ پیش بزرگان کارت متروم افتاد زیر اتوبوس ... جلو یه تعداد زیادی از مردم رفتم زیر اتوبوس بیارم  ش  ! امروز یه 1جمله تو اتوبان صدر روی یه پل عابر نوشته بود ، خیلی دوس دارم این جمله رو به همهبگم  ولی نمی دونم چه جوری بگم ( فعلا ) ...  فقط برا کودکان نی ، در هر سنی استفاده داره : کودکان بیشتر نیاز به الگو و سرمشق دارند ، تا به انتقاد و عیب جویی  ... اگه از کسی انتقاد می کنیم چه بزرگا چه بچه ها  حتما یه پیشنهاد هم بدیم همراهش که چه جوری اون مشکلش رو حل کنه ... آروم بگیم بهش ... تند گفتن جواب نمی ده ( امتحان کردماااا ) اگه راه حل نداریم اصلا انتقاد نکنیم .ط. ر از محمد علی پرسیده ا.م.ش هم می اد ؟! گل بگیرن ... کلا ... اگه ا.م.ش نیاد و  ط.ر هم به خاطره اون نیاد  خیلی داغون می شم ... خیلی ...یه تیکه از یه آهنگ هست شرح حال من  ! خواستم بهت چیزی نگم تا باچشام خواهش کنم ... در ها رو بستم روت تا احساس آرامش کنم ... باور نمی کنم ولی انگار غرور من شکست ... اگه دلت می خواد بری اصرار من بی فایدس ... هر کاری می کنه دلم تا بغضمو پنهون کنه ... چی می تونه فکر تورو از سر من بیرون کنه ؟ ! ... طوری شده که اگه زدبازی هم تو خیابون بشنوم فک می کنم شادمهره ، خواجه امیریه ، بنیامینه  ، یگانه س !  یکی از آشنایان به خاک برگشت ... ! آن قدر بزرگ نشده ام که بتوانم در مورد مرگ هم حرف بزنم اما می دانم این قضیه برا همه هست ... چه من ... چه مادر و پدرم ... چه دوستانم ... چه آشنایانم ... این قضیه برا همه هست ...  اما زمان مشخص نداره ، برای هیچ کس ... شاید مانند بابای دانش و پرنیان زود ... شاید مانند مادربزرگ بابام دیر ... !روحشان شاد ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۴
امیر.ن

نظرات (۱)

KHODAM Zane shodan ego Dge naBne