دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

اگه مرد بود که اسم دخترونه روش نبود .. دنیا

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ
به قول او، جالبه !!دنیا دنیای جالبی شده !!دنیای جالب پر از پستی بلندی !!دنیای جالب پر از فراز ونشیب !!مثل همه ی جالب های امروزی دورو برم، اصلا از این جالب بودن لذت نمی برم، با این حالکسانی که این جالب هارو ساخته اند بسیاری از این قضیه خرسنداند .. جای دور هم نمی رمهمین دوستان مان مثال های بارز اند دیگر !!لذت بردن به کنار، هر از چندی از این دنیای جالبی که ساخته شده شاکی هم می شوم. لفظمتنفر را به کار نمی برم چراکه من هم جزوی از این دنیا هستم ... اری من هم بخشی از اینجالب ها هستم ... با تأسف می گویم.شکایت موضوع می خواد، شاکی و طرف شکایت می خواد و در آخر هم راه حل می خواد !!من شاکی امموضوع شکایت هم دنیای جالبه این روزهاستو طرف شکایت هم یا خلق خدان یا خود خدابزار کمی بیشتر در مورد دنیای جالب برات بگم، دنیای جالب یعنی من آخر هفته غذای آنچنانی بخورمو اوون ... یعنی من فرش خدااا میلیونی زیر پام باشه و اوون ... یعنی من صبح پاشم صبونه بخورم و اوون صبونه ببره ...  یعنی من کلی کلاس برم و وسایل و کتابای مختلف داشته باشم واوون ... یعنی من مسافرت برم اونور زمین و اوون در بهترین حالت سالش بره اونور شهر ... یعنی مال ما بنز باشه و مال اونا خط یازده ... یعنی پول توجیبی من در آمد ماه پدرشه ... یعنی درد منعکس بازی باشه و درد اون کفش پاره پاش ... می بینی یعنی چی دنیای جالب ؟!قشنگ جا افتاد ؟! این اون چیزیه که امروز خیلی اذیتم کرد ... داغون شدم.خدایا زندگی هامون جالبه .. راحته .. ولی خودت می دونی داری چی کار می کنی ؟! می دونیاین پستی بلندی ای که ساختی فاصله اش زیادی زیاد شده ؟! فراز و نشیب ات داره خیلی دورمی شه از هم ... می بینی ؟!و اماو اما درد همیشگی من تو این شکایت ها بخش آخر بود ... راه حل ؟! جواب شکایت ... من فقطمی تونم بیان کنم بهشون اگر درصدی هم داریم، مادر پدر ما به فکر بقیه هم باشن ... فقط میتونم دعا کنم که یا به من نده یا اگر دادی دل این که به بقیه هم برسم بده ... نمی خوام فرازی کهشیب نبیند، نمی خوام بلندی ای که پستی نبیند !!!پ.ن : دلم می خواد این رو براش اس ام اس کنم ...دلم نمیاد ... شایدم می دونم که جوابمو می ده و ساکت نمی مونه ولیییی من اینجووووووری نمی خوام خدااا :(( سکوتم از رضایت نیست !!......دلم اهل شکایت نیست !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
امیر.ن