دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

دعوا دعوا .... آخه تا کی ؟!

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ
آمد خونه ... ! شاکی ... ! _ برا چی به این موبایل کوفتی دست میزنی ؟ هان ؟ چرا ؟! بیا برو زنگ بزن آب و فاضلاب بگو این جا داره آب می آد ! بیان درست کنن ! دیگه هم به  این موبایل کوفتی دست نزن ... 3 روزه رو بیصدا بوده من خبر نداشتم ... چرای نمی خوای بفهمی من 3 میلیارد رو دارم با همین گوشی می گردونم ... نمی خواد بری دور این قرتی بازیا ! بفهم ... من ندارم بدم تو با این آدما حرف بزنی ... اقای فلانی اس ام اس بده که چی ... برو خودتو درست کن  _ من ؟! من گذاشتم رو سایلنت ؟! تو از کجا میدونی ؟! از کجا می دونی من گذاشتم ؟! اصلا هم زنگ نمی زنم آب و فاضلاب ... !_ خاک تو سرت کنن ... ! گاوی دیگه ... به هیچ دردی نمی خوری ... گاو حداقل شیر میده ... تو که هیچی ... ! هی بخور برو دست شویی ! خدایا خودت دیدی مکالمه ی من و پدرم را ... ! دیدی چه شد .... ! اصلا من کرده باشم آن کار را چرا این جووری حرف بزنه ؟!  بعد از اون ور طاها ... با باباش ... ! خدا جون چرا ؟! چرا ؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
امیر.ن

نظرات (۱)

Leh shodam sham khodaE ba in yeki