دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

حجت

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ
گفتند می خوام برا فردات سالاد درس کنمگفتم دکتر جان بیخیال، کارای سخسخ نکن گفتند من این ماه حجت رو برت تموم می کنم ... چند ثانیه ای را به این مشغول بودم ک این حجت که میگن منظورشون چیه دقیقن .. سالاد درس کردن می شه حجت تموم کردن ؟! این حجتا ک قبلن هم بر ما تمام بوده ... بعد اونوختش چ حجتیه ک اییین ماه تموم میشه  ؟! در اعماق سوالها مستغرق شده بودم و مهجور ک ایشان بی درنگ ادامه دادند: این ماه آخرین چکت رو هم پاس می کنم ... از این به بعد تو باید حجت برمن تمام کنی ... و من ... نعره زنان و جامه دران به سوی اتاق خود گشتم ... پ.ن: آرامش چیست آرامش هنر نپرداختن به انبوه مسائلیست که حل کردنش سهم خداست ... برای همه بخصوص ا.م ها لحظه هایی لبریز از آرامش را خواستاریم ... بی عشق از دنیای آدم ها چ می ماند تو فکر کن درس ریاضی بی عدد باش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
امیر.ن