دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

مفصل بن عمر

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ
امام صادق (ع)  ... و ما ادراک ما هو الصادق ... از پاسخ های ایشان به سوالات جناب "مفضل" من باب حکمت امور، یک کتابی ب یادگار مانده است که ترجمه علامه مجلسی بوده و نامش توحید مفضل است.این کتاب شامل ۴ مجلس با موضوعات ذیل است:   مجلس اول در بیان شگفتی های آفرینش مجلس دوم در بیان شگفتی های خلقت حیوانات مجلس سوم در بیان شگفتی های طبیعت مجلس چهارم در بیان مصالح وجود ناملایمات و مصائبفایل اش را با جست و جویی ساده می توان در اینترنت یافت.ترجمه اش ابتدایِ امر دشوار می نماید اما کمی ک بخوانی روان تر می شود ... بشخصه بواسطه ی لذتی ک می برم پیشنهاد چندباره خواندش را دارم، البته ک به درک حداکثری نیز کمک می کند.پ.ن: دو سال پیش چنین شب هایی ... خانه ی شان مراسم گرفته بودند ... بعد مدرسه رفتم ... تنها بودم و همین باعث شد ک خووب پرواز کنم ... چنان پروازم ارزوست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۹
امیر.ن