دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

خطوط قرمز ...

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ
اولین روز پاییزی بود که این قدر به من بد گذشت ... بد نگذشت ، جو بسیار سنگین بود ...  آمد ... با کمی تاخیر ... در آن گردایه ی دوستان به همه دست داد جز من ... شروع کارم این بود ... :(( :) سروده ی شادمهر جان خیلی جالب شرح می دهد : چه خواب هایی برات دیدم/چه فکرایی برات داشتم / کسی رو حتی یه لحظه/به جای تو نمیذاشتم/تو این روزا نمیدونی/با عشقِ تو کجا میرم/چه آسون دل به تو بستممنی که سخت میگیرم/به همه میخندی با همه دست میدی/دستتو میگیرم دستمو پس میدی/اما دوسِت دارم…اما دوسِت دارم/پشت من بد میگی حرف مردم میشم/دستشو میگیری عشق دوم میشم/اما دوسِت دارم…اما دوسِت دارم/چه خواب هایی برات دیدم/چه رنگی زده دنیامو/ تو چشمای تو میدیدم تمومه آرزوهاموکلا این آهنگش تا ساعت 4 که تعطیلیدیم رو من بود ... رو زبون ... رو اعصاب ... هیچکس نفهمید ... هیچ کس حال خرابم را نفهمید ... هیچ کس نفهمید سر سوره ی لقمان ات که صبح خواندند گریه کردم ... هیچ کس نفهمید سر نماز ظهرت گریه کردم ... هیچ کس نفهمید در راه خانه ... هیچ کس نفهمید نصف بالشتم خیس شده ... هیچ کس حال من را نمی فهمد ... خدایا چرا ؟! چرا یکی را نمی فرستی کمی با او حرف بزنم ... اولین کلمه را که گفتم بفهمد حالم خراب است ... کمی کمک کند مرا ... چرا نیست ؟! اگه کسی هم باشه مثل ا.ب فقط این گونه می گوید و راهکاری نمیدهد : تو یه سری خط قرمز داری که نمیذاره به خواسته هات برسی ... و همین تاوان داشتن خط قرمز است ! البته کتابت هست ... آرامش وسیعی به من می دهد وقتی می خوانمش ... امروز سر سوره ی کهف امد ... جالب بود ... س.ص رو ناراحت کردم شاید همین طور ع.ط ... ! درستش می کنم فردا ... هنوز شروع نشده بوده است 200 دیقه امتحان دادیم اونم تو نمازخونه ... کمر نمونده که ... یه 3 تا استخون مونده ، برحسب وظیفه ... خدایا کار مادر را ردیف کن ... اگر کتابت حال مرا عوض کرد باید کار مادر به خوبی به اتمام رسد ... آنچه می خواهد داشته باشد ... به اسان ترین راه ...! شکرت که بر عکس صب خوبم ... خوب که نه ولی مثل 7 8 ساعت پیشم نیستم حداقل ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۱
امیر.ن