دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

گالری

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ

این روزها من بیشتر ساکتم. فکر و نگاه حقیقتاً. بیشتر از این‌که نوشتن رو دوست داشته باشم به عکس و نگاره علاقه‌مندی پیدا کردم. دیگه انتهای کار شعر بخونم و به اشتراک بذارم. 
از طرفی هم بیان نسبت به سنگینی حجم عکس‌ها و ترافیک وبلاگ شکایت ریزی داره. 
از وجه سوم هم من آدمی نیستم که هر عکسی رو که می‌خوام بیارم، حجم‌اش رو کم کنم. شیرازی طور! 
فلذا
کانال تلگرام گالری دفتر هزیان رو تاسیس می‌کنیم.
علی برکت الله! 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
امیر.ن

نظرات (۳)

خب کسایی که تلگرام ندارن چی؟!خصوصا اینکه عکس دوست دارن :/

پاسخ:
" من که این‌طور فکر‌نمی‌کردم‌. من قائل به رنج مقدس بودم. رنجی که از دنیا می‌بینی تا طالبش نشوی. مثل شیر مادر که بعد از دوسال ..."  

"زندگی مثل دریاست پر از حرکت های آرام و موج‌های ریز و درشت ... "

پاسخ:
"و من فرزند انسانم، اسیر روزگار، در تیررس رنج‌ها، هم‌دم اندوه ... "

غصه چیست؟آب است؛ شربت است؛ زهر است؛ غدا است؛ درد است؛ چه معجون تلخی است که همه نباید بخوردند، ولی می‌خورند. همه‌ی دنیا قرار بود غصه‌ی خودشان را بخورند یا غصه‌ی همدیگر را؟ فرق این دو تا چیست؟

پاسخ:
مرنج و مرنجان. 
نرنج برای خودمونه! یعنی آن‌قدر بزرگ باشیم که نفسمون زیر پا باشه و حرف و اتفاق ریزی ویرانمون نکنه. 
مرنجان هم که از ادم بزرگوار ساخته است. اگر قدرت پیدا کردی، مظلوم گیر اوردی ، جلوی خودتو بگیر. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی