دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

بگیرش ...دست مادر را ...

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۴۵ ب.ظ
من که نیومدم پیشتون ... ! ینی نخواستین که بیام ... ! ولی ازتون از همین جا خواهش می کنم کار اونی که امده پیشتون رو راه بندازین ... ! نمی گم تنها خواسته هایش را براورده کنید ... !  دستش را بگیرید که بالا آید ... ! راهش را بلد نیستم ... ! فقط می خواهم کمکش کنید ... ! تا جایی که میشد واسطه بودنتان را کامل کنید ... ! خواسته های خودم را هم که می دانید لازم به گفتن ندارد ... ! مطمئن هستم خدا هم می داند ... ! فقط می گویم زود تر مرا آدم لایق خواسته هایم بکنید .... ! صبر راا کنار تلاش می گذارم ... ! شما هم کم کنید ... واسطه ی کمک شوید ... !  امیدوارم تصمیمی که امروز گرفتم روزی من و اطرافیانم را خوشحال کند ... !آن شخصیت گرام هم " چرا هایی " دارند برا خودشان ... ! چرا چرا می کنیم ... ! بلکه درصدی درباره ی بازی های خدایی بفهمیم ... ! بلکه اندکی از حکمتت را به ما هم بیاموزی ... ! امروز اجتماعی می خواندم ... ! نوشته بود تضادی مابین ارزش ها و هنجار های گروه های مختلف وجود دارد ... ! یاد حرف های مادر و پدر افتادم که دقیقا برعکس حرف های آی داوودی است ... ! آن ها می گویند با کسی برو بیا داشته باش که بهت یه چیزی یاد بده ... ! نه فقط تو بهش یاد بدی ... ! و معلم می گوید : بمان و کار گروهی کن ... ! یعنی که چی ؟! بالاخره من چه کنم ... دیگران را دریابم یا خودم را ... ؟! فقط در موضوع درس حرف نمی زنم .... به طور کلی بیان می کنم ... ! امروز داشتم فکر می کردم که اگر دیگران را دریابم خدا هم مرا در می یابد ... ! بعد در مقابل یکی درر گوشم می گفت حرف پدر و مادر را گوش کن ... ! صلاحت را می خواهند ... !و این گونه بود که گیج و سرگردان بودم ... ! درصدی عصبی به قول بچه ها ... ! نمی دونم چی کار کنم ... ! ازت می خوام یا خودت راهنمایی کنی یا یه وسیله ات نشان دهی که راهنمایی بگیرم ... ! خدایا هوایم را نداشته باشی ... کمکم نکنی ، هیچ که نمی شوم هیچ غلط های بی مورد هم می کنم ... !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۷
امیر.ن