دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

ستدو رمدا

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۵۵ ق.ظ
یه بار کلا این آهنگ و گوش دادم ، یاد تو افتادم ، تویی که بقول همه خیلی خوبی ... ! عشق های این آهنگ و بذاری کنار بقیش همش درسته ... ! :(( :)) :( من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلاتو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از منبودو نبودم انگار دیگه فرقی برات ندارهاین همه بیخالی داره حرصمو در میارهتکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونمباشم نباشم بمونم یا نمونممیترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم ندارییا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاریآخه دوستت دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو دارهکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابتیه موجود اضافی توی اکثر خاطراتتمیبینی دارم میمیرمو هیچ کاری باهام نداریتو با غرور بیجات داری حرصمو در میاری حرصمو در میاریمن توی زندگیتم ولیدوستت دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو دارهکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابتیه موجود اضافی توی اکثر خاطراتتمن توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلاتو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از منبودو نبودم انگار دیگه فرقی برات ندارهاین همه بیخالی داره حرصمو در میارهتکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونمباشم نباشم بمونم یا نمونممیترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم ندارییا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاریآخه دوستت دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۹
امیر.ن

نظرات (۲)

هر کاری می کنه دلم
تا بغضمو پنهون کنه
چی می تونه فکر تو رو
از سر من بیرون کنه
یا داغ رو دلم بذار
یا که از عشقت کم نکن
:(((((
دیوونم می کنه این آخه :((((((((((
درارو ببندم ؟؟؟
تا احساس آرامش کنم ؟؟؟؟؟!
پاسخ:
دلت از آرزوی من انگار بی خبر نبود حتی تو تصمیمای من چشمات بی اثر نبود می گویند : نه من آنم که برانم نه تو آنی که نمانی!:((:))‌
:(((((