دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

همین چیز های کوچک

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۵۰ ق.ظ
قصد سفر کرده ایم ... ! آن هم یزد .. ! این که یزد چه خبره رو نمی دونم ولی این که می تونم با یه سری آدم 4 روز مدام در ارتباط باشم خوشحالم می کنه ... ! دیشب یاد سال دوم افتادم ... ! قرار بود بریم کلکچال ... !  من حالم بد شده بود و صب نرفتم مدرسه ... ! دور و بر ساعت 10 بود که تلفن خونه زنگ زد ... ! همان که دوست داشتم پشت تلفن باشد بود ... ! طاها ... ! البته صدای فربد را هم شنیدم .. ! با همان لحن خاص خود گفت نیای خری ... ! کلی تحویل در عین بدترین نوع گفتار ... ! نمی گویم خوب بود نوع سخن گفتنش ولی اگر بیش از ان نمی شد عالی بود ... سبک خاص خودش ... ! به صدایش هم راضیم ... ! اما کجا و کی می توانم بشنوم خدا می داند ... ! :( لب مرز را نمی فهمد محمدمان که بهتر است بگویم محمدشان ... ! مثل خود من نمی فهمد  ... ! می گفتم من می توانم در هر دو باشم .. ! ولی تا وقتی که  سر لامصب به سنگ نخورده بود ، نمی فهمیدم ... ! خدایا کمکش کن ... ! حداقل کمی ... ! امروز طاقت م ته کشید ... ! همین چیز های کوچک را رعایت نمی کند .. !اعصابم را خط خطی کرده ... !برام جالب بود که عماد تحمل دوری م را ندارد ... ! البته نمی شود 100 % درست دانست رفتارش را ... ! ولی همین که گفت نرو با آن استیل مظلوم وار برایم جالب بود ... ! خدایا ! یادت است ؟! یادت است می ترسیدم از این که من باید با فلانی رقابت کنم ؟! آن چه دوست نداشتم بشود شد .. ! همچین مردونه هم شدااا ! کمکش کن ... ! ناراحت بودنش زجر اور است .. ! در حد خیلی .. !دیروز سر کلاس ریاضی بسم الله گفتم ... ! چشم به تخته دوخته بودم ، جلوی معلم ، کنار بچه ها ، اشک می امد ... ! دلیلش را نمی نویسم .. ! خودم اذیت می شوم بیشتر .. ! محرم در راه است ... ! واقعا قشنگ  است .. ! وقت کاور شده ... ! قشنگیشو می نویسم بعدا ... ! حداقل 4 روز دیگه ... ! نمی دانم کجا خالی کنم خودم اگر ناگوار اتفاقی افتاد ... ! خدایا ممنون ... ! ;)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۱
امیر.ن