دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

رگ خواب ... !

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۳ ب.ظ
سکوت رو ترجیح می دم ... ! به هرچیزی ... ! ب قول حسین پناهی قطعا روزی صدایم را خواهی شنید ... ! روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز ... ! خدایا ... ! دارم ناامید می شم ... ! چرا این جوری اخه ؟! دلم می خواد بگریم ... ! دلم می خواد بشینی جلوم سر یک یا دو بحث کنم ... ! ! ببینی تفاوت رو ... ! ببینی صداقت بیشتر چی جواب داره ... ! ببینی تلاش برای کمک چی جواب داره ... ! ببینی رو بازی کردن چی جواب داره ... ! ولی ... ! کجایی ؟! کجایی همین یه شب ببینی حال مارو ؟!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۱
امیر.ن

نظرات (۲)

سکوت میکنم... بسیار زیبا خوشم اومد
can u make me believe???? M
پاسخ:
سر چی ؟