دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

فاز غریب نهفته

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۳ ق.ظ
خدایا زین گونه خواب ها از ما دریغ نفرما ... !  داشتم بال در می اوردم در حین خواب ... ! فاز نهفته اش  کم تر از دیدن خودش نبود ... !  نمی دونم چرا و چگونه امده بود .... ! اما امده بود برای من ... ! تقریبا فقط برای من .خدایا زین گونه تعطیلی ها را نیز از ما دریغ نفرما ... ! امروز بعد 3 4 ماه تازه فهمیدم کلاس زبان کجاس ...  !   معمولا در این ساعات یک جسد به داخل کلاس رفته و سپس بیرون می آمد ... ! هم من له هم عکس های آن ها و تولدشان له ... ! دلم خواست ... ! بر عکس همیشه تقریبا ... ! ف.ع.ا ،  نمی دانم ناراحت باشم یا معمولی ... !امروز داشتم فک می کردم  من ع.پ هم نشدم ... ! کلا امروز با شخص ع.پ و خاطراتی که با او دارم  کلی خندیدم ... ! گریه نیز ... ! ول خرجی هایش ... ! بحث های جدی اش با من .. ! مشکلاتش ... ! راه حل خواستن هایش ... ! برادر بزرگ گفتن هایش ... !  البته یه حسی بهم می گه از رو هوس این جوری می گم ... ! ولی با او بودن در کنار او بودن  مثل ع.پ دیوانه می کند گهگاه  ... ! انتظار دیوانه نشدن را از تو ندارم ...  ! تو هم مثل من ... ! ولی حداقلش اینه که من و تو یکدیگر را بفهمیم ... ! آره هیچ وقت اونی که ته دلت می خواد نمیشه ... ! ولی حداقل ها را که می تونیم من و تو بسازیم ... ! نمی تونیم ؟! یه ذره فک کن روش ... ! یه کوچولو ... ! هوا ناجوان مردانه سرده ... ادامه نمی دم ... اعصابم خورد می شه بیشتر ... ! فقط خدایا خودت کمکشون کن ... !شکر
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۳
امیر.ن