دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

دفتر هذیان تب عشق

بگشا دفتر هذیان تب عشق مرا تا بدانی که چها بر دل بیمار گذشت

آب از دیار دریا
با مهر مادرانه
آهنگ خاک می کرد
برگرد خاک می گشت
گرد ملال او را
از چهره پاک می کرد
از خاکیان ندانم
ساحل به او چه می گفت
کان موج نازپرورد
سر را به سنگ می زد
خود را هلاک می کرد

بایگانی
آخرین مطالب

خدای مشترکمان

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۷ ب.ظ
از قدیم برایم اثبات شده بود  این جمله و دیشب یکی دیگر از آثارش را دیدم ( دیدیم )    "خودش که نیست خداش که هست"آرزو های من در دوره های دیگر ، میان آدمانی دیگر ، در سفر هایی دیگر به حقیقت می پیوندند ! نمی خوام بگم کاملا خوشحالم ... ! کمی حس حسرت دارم ، و کمی هم خوشحالم که چنین شده است برای شخصی مث من ... ! یکی دو نفر هستن که دلم می خواد بشینم جلوشون ، با هم حرف بزنیم ... ! بگم آقا ... ! این 6 7 ماهی که به زور به من نیگا می کردید چگونه گذشت براتون ... خوب بود ؟! نمی خواین یه ذره بیشتر به من نیگا کنین ؟! فقط نیگا کنینا ... ! بعد جواب بدن ....................... امروز 16 بهمن ... ! خدایا ... ! ! چون من بدم ... ! چون من سستی کردم ... ! چون من لغزیدم ... ! چون من بی ظرفیت ام ... ! چون من نمی تونم تحمل کنم ... ! چون من ناتوانی هایم را ان طور که نباید از کنار می گذارم ... !چون با پای خودم رفتم تو چاه ... ! چون بهم گفتی نکن و من انجام دادم آن کار را ... :(( ! دیگر رویم نمی شود پیش تو هم بیایم ... ! وایستم تو روت چی بگم خدا ... ! تو روی کی وایسم بگم  گندی که به بار اوردم ... ! این امتحانی که برا من درست کردی رو خراب کردم خدا ... ! توانایی تو رو کم تر دیدم ... ! و حکما غلط کردم ... ! چی کار کنم ؟! تنها تو را دارم و خودم را پیش تو هم خراب کردم ... ! :(( همین الان قران باز کردم ... ! گریه ام گرفت ... ! بهترینی خدا ... ! بهترین ... ! آیه هایی که امدن از سوره ی توبه بودن ... ! و اولین آیه ی اون صفحه آیه ی 118 ... ! وای خدا ... ! دوست دارم ... ! گریه ام را ندید بگیر ... ! خیلی شکر ... ! خیلی خیلی شکر ... ! برای بخشش ... !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۱
امیر.ن

نظرات (۱)

:((
دارم رد میشم و فقط می خندم .... !!
به این که چرا نمی تونم .... !!!
چرا !؟!؟؟
می گذره ....
هر ثانیه .... هر دقیقه .... هر ساعت .... هر روز ....
گیج تر .... سرگردون تر .... دیوونه تر .....
میمیراند !!!

پاسخ:
نمی دانم کیستی ... اما خوابیده و خود را به خواب زده ... ! فرق ندارند ؟!